Omnichanel Focus Contact Center w modelu SaaS
_______________________________________________________________________________________________
- Jak zintegrować komunikację wielokanałową i międzynarodową ?- Jak podnieść swoje szanse sprzedaży online/offline?
- Jak konkurować lepszymi wrażeniami klienta?
_______________________________________________________________________________________________
Komunikacja zintegrowana
Zarządzanie firmą z wykorzystaniem narzędzi Business Automation & Communication
to sposób na innowacyjne wsparcie dla małych, średnich i dużych działów sprzedaży,
marketingu, windykacji oraz obsługi klienta, powodujący zwiąkszanie ich efektywności
oraz podnoszenie wyników finansowych.
Omnichanel FOCUS CONTAKT CENTER w modelu SaaS
- Efektywna realizacja procesów obsługi klienta, windykacji, sprzedaży i komunikacji
- Automatyzacja relacji z klientem
- Rejestracja i monitoring komunikacji z klientem
- Multichanel: telefon, WWW, @mail, social media, SMS, chat, SiteCall
- E-mail&SMS automation
- Łatwa integracja z CRM, ERP
- Profesjonalne Contact Center już od 1 stanowiska w 24h _______________________________________________________________________________________________